Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

1. Z jakiego materiału wykonany jest produkt?
Informacje o materiałach, z których wykonany jest produkt znajdują się w opisach produktu.

2. Jak długo trwa realizacja zamówienia ?
Przewidywany okres realizacji zamówienia znajduje się w karcie produktu po prawej stronie – czas realizacji. Standardowy okres realizacji zamówienia na meble wynosi 1-4 tygodnie, a w przypadku mebli, które posiadamy w magazynach 2-12 dni roboczych.

3. Gdzie mogę znaleźć dokładniejsze wymiary towaru?
Wszystkie wymiary są podane w opisach produktu.

 4. Czy jesteśmy producentami i czy możemy wyprodukować towar o innych wymiarach?
Tak jesteśmy producentem mebli. Natomiast, nie możemy wyprodukować jednej sztuki z modelu o innych wymiarach i materiałach niż podane w opisie produktu. Możliwość zmiany wymiarów i materiałów przy produkcji jednego modelu powyżej 50szt.

 5. Czy towar jest dostępny od zaraz?
Większość towaru mamy na magazynie. Przy niektórych produktach jest dopisana data od kiedy towar będzie dostępny.

 6. Czy mogę zmienić adres do wysyłki?
Przy zakupie można uwzględnić inny adres do wysyłki niż w rejestracji. W razie konieczności zmiany adresu wysyłki proszę podać nowy adres wysyłki w godzinach pracy kuriera tj. od 9.00 do 16.00 – może być to adres miejsca pracy, sąsiadki itp.

 7. Czy wystawiamy faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT.

 8. Gdzie mogę znaleźć numer konta, na który należy wpłacać pieniądze?
Nr konta jest podany w dolnej części strony w zakładce wysyłka i formy płatności.

9.  Czy koszty wysyłki są zależne od adresu docelowego?
Kwota transportu jest stały na całą Polskę i zależna od wagi produktu.

10. Czy dany produkt jest dostępny w innym kolorze?
W opisie jest uwzględnione, w jakich kolorach dostępny jest dany produkt.

 11. Czy mogę zwrócić towar?
Jeżeli towar nie odpowiada Klientowi zawsze jest termin 10 dni na zwrot.

 12. Co w przypadku uszkodzenia przy transporcie lub przy wadzie fabrycznej?
Jeżeli towar ulegnie zniszczeniu podczas transportu należy spisać protokół przy kurierze. Wymienimy towar na nowy lub odeślemy pieniądze.

13. Czy można odebrać towar osobiście?
Towar można odebrać osobiście. Adres odbioru osobistego: Ul. Świerkowa 5 87-300 Brodnica

14. Czy wysyłamy towar za granicę?
Kwestie transportu i realizacji zamówienia poza granice kraju są rozpatrywane indywidualnie. O szczegóły prosimy pytać naszych konsultantów.

15. Jak wysyłacie meble? Czy dostawa obejmuje wniesienie mebli do mieszkania?
Większość zamówień realizowana jest transportem zewnętrznym (firmy spedycyjne). Usługa dostarczenia nie obejmuje wniesienia towaru.

16. Ile kosztuje transport mebli?
Koszt transportu zależy jest od ilości, wymiarów i wagi kupionych mebli. Konsultant sklepu ustala na podstawie wagi i wielkości zamówionych brył, koszt transportu i  ewentualnie koryguje go jeśli system wygenerował zawyżony koszt dostawy

17. Czy meble dostanę w całości, czy muszę je zmontować?
Meble dostarczamy w paczkach do samodzielnego montażu.

Bezpłatna dostawa

Przy zakupach powyżej 3000 zł

Gwarancja zwrotu

Zakupiony, nieużywany towar można zwrócić do 14 dni

Przyjazne zakupy

Dokonaj szybkiego zakupu bez zbędnego logowania